Friday, May 12, 2017

Day Four

How do you check what day it is?
what thought process do you run in your mind?

I also am a sports fan on the radio.
good news
jeremy lynn never hears racial slurs in the NBA
relative bad news
my college team is shamed
feeling masturbation.
early call
i see what you did there.
what'd you do right there?
Tigar is God.
TPC sawgrass
1/4 swing. IN!
superbowl for jackson bowl media day.
my knees we're buckling.
vine :(
7 day theory
heart
two hearts
coraoline.
other mother comes back to haunt my dreams.
i go into the other world.
this music is from forest gump. it's live 620 radio.
good news
bad news
what is the fake news?
I'm playing.
I'm ready to fight.
my goblin face.
i'm a goblin and you are one too.
we are on the first level.
there is a second.
finally the elite reside in the third stata..
"believing" in some bullshit
what is that?
what is trending?
Rockets going to cancun.
I get sucked into a depression.
the other mother is my god my God is tigar.
foxsports.com
I'm looning!
what?
that's a comment on the current radio stream.
10 pnts
travel like pros.
putting bigger games in.
days.
blending.
advaita.
i am a vampire who also divulges his bulletproof nature.
i a ghan-sta
ai
i've been thinking this since I started writing,
i just felt like writing.
no i'm not depressed. I am manic.
I am a leper-cawn.
magic.
pop luny
numbers posted in the back of a room.
message!
facebook email gmail instagram
conspiracy theory
sean spicer?
back peddling
he is really alive.
i know.
i say it.
if you think this is casting dispersions on your particular mindset then you might say this is the new season of fargo.
i squtted three-fifeteenn.
milk.
dumbman.
timing.
hewit.
changing.
manipulation.
typing.
5000 calorie meal.
eating breakfast.
how many calories?
what the fuck am i putting in my phone?
this is the script.
hmm.
interesting.
it's a world that is hard to navigate.
this are "high thoughts"
what are you doing with that?
important tool to know athletes:
-shoot in dark
-APRE
father situation.
i am.
we are.
holy hell when i saw thundercat me know mi a reggae bread-a of my hyperbolic simulation.
computation.
eyes to side looking to hide. eyes to the front wanna hunt.
keeping engine going.
people say umm.
stutter all the time
looking to meet goals.
it sounds cliche.
keep going in this direction.
pornographic novel
who are the characters?
These porn movies are so good!
The stories are so hot. they turn me on.
I usually am here and alive.
i forgot what I was thinking. I don't think anymore.
dumb dumb dumb data!
i a the master magigician of maya using the dark arts to get to the dark side.
just sitting silent with the darkness.
community is good.
rushing.
getting to know you.
i am satan against annu the tigar being coming back
908 334
damn i missed his number
love listening and reviewing
i'm a hyppocrite but my mind is clear
tripping waking up in water.
barely being able to breathe.
the conspiracy theory..
holy shot i was just tripping its 7:51PM
OMG I WANNA TAKE LSD SO BAD
LIKE LESBIANS
I HAVE A SENSE OF URGENCY SO I WRITE IN ALL CAPS.
GETTING BETTER.
AT THE TYPING GAME.
WHISPER.
SHITTING INTO A BOX.
I AM MORE THAN EXCITED.
YEAH YEAH
GOING NOWHWERE
LISTENING TO STIMULI
TO GOLGLI
TO WANTING SO BAD
INTOXICATED
IN A TRANCE.
I LIKE ALL OF LUST!
MY EYES GO LIKE A VAMP
VAMPS AND MATOMA.
I'VE BEEN UP ALL NIGHT NO SLEEP.
CAUSE IT FEELS LIKE I'M ALWAYS DREAMING.
ALL NIGHT NO SLEEP CAUSE IT FEELS LIKE I'M ALWAYS DREAMING
WIDE AWAKE
TRAIN!
PROJECTS
IDEA CREATION
POTENTIAL LEADERS.
THIS IS PURE FUCKING CREATION
EMPOMS
NEWEST POSSIBLE OPPORTUNITY OF MOMEMTUM.
ON CALLS.
BEEN LAUNCHED.
GOING TO efy
I WISH.
DOING FIRST pbr.
REPRESENTING THE SITUATION.
NOT MAKING SENSE.
BEING BLACK.
WE ARE WORKING TOGETHER.
REALLY HUNGRY.
Doctor hyde.
MR JKYLL!
haha
lol
who laughed?
horror
why are you calling?
i'm on the call.
i hit saphire in a fairly good time.
We are always filtering.
I made fucking saphire.
that was a good fucking simulation.
it was gay.
of course its gay.
all the sins are absolved through gay gay gay buttsex.
now I am believing more in Robbins than Jacobson.
what does it mean?
nobody knows.
true.
nobody knows what i'm thinking.
nobody knows what i'm thinking.
cept the government.
and the leper-cawns.
and the mall lawns.
and the dimond stars.
and the pearl jam.
and the retarded man.
patient 307
in the twilight zone
wait
what?
yeah
think it's just us
who's playing god without permission.
voices radio.
I died at 25.
i remain living as a zombie.
never do that.
i would do that.
take it easy!
breathe of man is like mother dying
didn't want to be with carrie now


No comments:

Post a Comment